K-REPORT MOBILE 2.0

Diskuse K-report: Simutrans

Dolu v
Archiv

Témata Úvod


Sim#161@19.8.2010 11:46:46 >>Ha, tak uz mi predchozi prispevek editovat nejde...

Balik 810 je doplnen, nyni obsahuje CSD+CD+ZSR+ZSSK+Viamont+ZD varianty nateru.


Mikulenkamartin#185@25.8.2010 8:11:27 >>Sime, je to opravdu pecka, klobouk dolu a palec akorat mi tam chybi nater co ma treba 810.271... Treba ho vydas pozdeji, jinak urcite je ten balik pecka, gratuluju, a RN ZD se taky povedla :-)


Sim#162@06.9.2010 11:20:10 >>Mikulenkamartin > to je klasicke cervene schema se zlutym pruhem kolem dokola?


Mikulenkamartin#188@06.9.2010 15:09:33 >>Sim: toto :-)


Sim#164@04.10.2010 17:13:36 >>Mikulenkamartin > covece, na tuhle barevnou variantu se asi jen tak vrhat nebudu - ne ze by to neslo, ale sam za sebe musim priznat, ze se mi nejvic libi, kdyz to "ladi" - tedy kdyz ma motor stejne barevne schema, jako vleky.

A z mladi si pamatuju, ze tohle barevne schema na motoru znamenalo polomacene vleky - nerikam, ze tomu tak bylo vzdy, nicmene je to jedna ze zalezitosti, ktere mam v pameti zafixovany. Podobne to je treba u 852/3/4, u kterych jsem barevne schema se syte zlutym pruhem take preskocil.

Tim nerikam, ze se casem k nemu nevratim, ale ted mi slo hlavne o dokonceni baliku "810 family" v pouzitelne podobe. A priznam se, ze mnohem vic me laka tuhle sadu obohatit treba o madarske varianty Bzmot, ktere - narozdil od pouze lakem se lisicich variant C(S)D - maji i trochu jine vlastnosti, takze to hru dokaze zpestrit o neco vice.


Sim#466@25.5.2011 10:54:45 >>Trosku ozivime diskusi ... a zaroven navazu na predchozi prispevek, kde jsem avizoval, ze se mozna dockame sukafonu ve variante pro placatou zemi pikantnich klobas a sladkeho vina.

V tuhle chvili mam pripraveny Bzmot a jeho vlek Bzx v cervenozlute variante a rad bych jeste dodelal i verzi se sluzebnim oddilem BDzx ... na ni me zaujaly zejmena dvoukridle dvere do sluzebniho oddilu

Po dodelani sluzebniho vleku to pustim ven vse najednou.


Sim#482@02.6.2011 9:36:39 >>Tak a je to venku ... vcera jsem vydal rovnou tri sady vozidel, GySEV, OBB a MAV ... vcetne tech cabajkovych sukafonu :-) Vse k nalezeni zde: http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg15660#msg15660
Posláno z mobilu.


Balďas#408@29.6.2011 13:31:24 >>Vidím, že tu je mrtvo, aspoň se s vámi podělím o svůj screen toho, když se něco po


Mikulenkamartin#267@03.7.2011 16:46:51 >>Nejsou k dostání nějaký hezčí trolejbusy třeba ve zlínském schématu?


Zxs91#82@10.7.2011 22:08:00 >>Mikulenkamartin:
Namaluj si, nebo slušně popros na simuforu


Mikulenkamartin#272@11.7.2011 11:45:04 >>Zxs91: rád bych poprosil, ale mám problém s registrací... nejde se mi přihlásit


Mol#290@13.7.2011 17:52:16 >>Mikulenkamartin:
Problémy s registrací směřuj na Admina a moderátora českého fóra: http://vs.simutrans.com/home_cs.php

(Příspěvek byl editován uživatelem mol.)


Sim#610@19.7.2011 14:53:20 >>Ohledne trolejbusu .. nevim jak je na tom tedka TommPa9 s casem a chuti kreslit, ale verim tomu, ze se na to rad vrhne. Jen je tu jeden "mensi" zadrhel; pred nedavnem zacal novou hru a pocitam ze ted bude nekde v obdobi protektoratu nebo druhy svetovy ... a kazdy se snazi si doplnovat vozovy park zejmena na to "svoje" obdobi, aby si to nalezite uzil a rikal tomu testovani


Pavlik_65#60@19.7.2011 19:11:27 >>Hele :-D


Ahoj, jen sem házím mnou vytvořenou Prahu, pokud by to někoho zajímalo.. ;-) Dělal jsem ji asi rok a půl s přestávkama, je to strašněj žrout času.. Mapu sem tvořil po většinou z paměti, proto to neodpovídá 100% skutečnosti, ale i tak si myslim, že je to dobrý.. Mám totiž úchylku na mapy :-) ;-) Trasy linek odpovídají skutečnosti jak u vlaků, metra, tramvaje, tak i autobusů. ;-) Jen u některých linek je to trochu poupravený.. Přeci jen ve hře je jiná poptávka než ve skutečnosti.. Pokud by chtěl někdo poslat na mail a zablnout si v Praze, dejte vědět... ;-)


151kbar151#55@26.7.2011 14:12:11 >>Mám tu otázku. Do Simutrans si dávám add-ony a už tam mám skoro všechny ČD vlaky akorát mi chybí vagóny A a B (Ampz mám a ostatní druhé třídy taky), Pendolino (to jsem již měl, ale nefunguje) a motoráky z řady 810 (ty mi taky nefungovaly) a ještě bych chtěl motorák, který má na obrázku Sim (ten zelený) a ještě nějaké nákladní vozy ČD-nevíte, kde bych mohl stahovat funkční? Už jsem prošel většinu webů s add-ony a nic. Spěchá!

(Příspěvek byl editován uživatelem 151kbar151.)

(Příspěvek byl editován uživatelem 151kbar151.)


Mol#296@26.7.2011 14:13:47 >>forum.simutrans.com

http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.0

stačí hledat...

(Příspěvek byl editován uživatelem mol.)


Mol#297@26.7.2011 14:25:14 >>Že jsem se namáhal.. stačí zadat "simutrans addony" do googlu...
Chytrému napověz, hloupého kopni...


151kbar151#57@26.7.2011 14:25:33 >>Tak díky!


151kbar151#58@26.7.2011 14:33:51 >>Kde bych mohl stáhnout nějaký přejezd pro pak 128?


151kbar151#59@26.7.2011 14:34:23 >>A ještě jedna otázka-jak mohu tvořit vlástní add-ony?


Mol#298@26.7.2011 14:39:39 >>http://forum.simutrans.com/index.php?board=13.0
Je to lenost nebo neschopnost?


151kbar151#60@26.7.2011 14:47:04 >>Ale na tom fóru žádný náklaďáky nebyly! Jinak moooc díky-jdu je rozbalit.


151kbar151#61@26.7.2011 14:47:34 >>Mol: Lenost, mě se chce jenom hrát.


151kbar151#62@26.7.2011 14:54:03 >>Tentokrát jsem poctivě hledal ale nenašel jsem-existuje nějaká mapa Břeclav-Brno-Prostějov-Přerov-Olomouc? Nebo prostě mapa kolem Přerova?


Martin_Zlivský#62158@27.7.2011 23:37:50 >>151kbar151:
Tady není chat. Zkus to prosím respektovat a chovej se podle toho.
Díky.


jakub17#0@29.7.2011 20:32:02 >>Pavlík ta tvoje praha by se mi líbila :-)


Sim#841@30.9.2011 11:58:15 >>Mno, tak to tu zase trosku posuneme dal . Nevim, jak sem vlozit externi obrazek (poradi nekdo?), takze jen jeho link:

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.rj.gif

... a kdyby to nekdo do sve hry chtel, necht se laskave uraci podivat se na vlakno hotovych zalezitosti, konkretne v tomto pripade sem:

http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg28027#msg28027


Prochy98#9@20.4.2012 14:46:36 >>Tošku sem si hrál a dělám Dopravní podnik Českých Budějovic a přilehlé tratě, jestli by pak o to měl někdo zájem (pokud to dodělám), nebo nějaké připomínky tak mi napište na e-mail.


3527#209@02.4.2013 16:05:11 >>Mám malý dotaz, jdou někde stáhnout autobusy Irisbus?


emhadeckar#46@09.4.2013 22:01:33 >>3527-http://www.simutrans.eu/index.php?url=addons&page=archiv A chod nižšie a tam si stiahni CZ autobusy- maš tam rôzne no proste všetky ktoré boli v čr-medzi nimi aj Irisbus.


Medvídek#196@28.5.2013 16:11:58 >>Chcel by som vám tak trošku predstaviť svoju sieť v Simutranse Od začiatku hrania uplynulo 201 herných rokov.
Hlavné mesto: Banské Teplice (153 107 obyvateľov)
Počet obyvateľov celej "aglomerácie": 1 084 234
102 liniek pravidelnej osobnej dopravy, z nich tvoria väčšinu prímestské autobusové linky - tie nadväzujú stále na najbližšie železničné prestupné uzly (počet dopravcov: 7)
Počet vozidiel: to po mne nechcite
Mesačný zisk hlavného dopravcu: 41 060
A teraz nejaké foto



kto bude dobrý, dostane savegame

(Příspěvek byl editován uživatelem Medvídek.)


Tadis#875@28.5.2013 16:21:26 >>Medvídek: ten 4. screen mi připomíná reálnou Českou Třebovou - Městečko u Nádraží


Sim#2757@23.7.2013 13:37:50 >>Medvídek > sesty screen... kdyz je ta silnice takhle zakroucena, vydelavaji trolejbusy? Ne ze bych jim tam obcas nejakou vracecku nedal, ale celkove se snazim spis o primejsi linky ...


Medvídek#198@24.7.2013 0:59:52 >>Slim: neviem či poznáš tie paneláky, ale vytvárajú toľko cestujúcich, že sa tam nedá nezarábať.


Nostalgia#1248@25.7.2013 16:28:39 >>Medvídek: Já vím, je to snadné splést si Sima se Slimem...


emhadeckar#54@09.3.2014 0:46:47 >>Neviete mi niekto povedať, kde by sa dalo nastaviť aby daná budova vyrábala menej cestujúcich? Vo velkom meste to robí dosť šarapatu z hustotou ciest,a dosť ma irituje ked vydím že spoj je plný na viac ako 75% .


Furčan#1329@11.3.2014 1:14:59 >>Ja som o ničom takom nepočul, ale keď budeš mať po zastávkach cez 10tis. ľudi ta čo potom? ::proud::


Robinx#168@13.3.2014 0:33:27 >>emhadeckar: Jde to nastavit. Nevím, zda konkrétně u nějaké budovy, ale obecně (pro všechny budovy) lze nastavit menší produkování cestujících. Nastavoval jsem si tohle a pak ještě zvětšoval docházkovou vzdálenost zrhuba na 6 políček, abych dosáhl realističtějšího provozu. Bohužel mi pak vše začalo prodělávat, spotřeba vozů zůstala stejná, ale peníze od cestujících pribývaly 3x pomaleji, ale i toto lze určitě ošetřit. I když i toto ve své podstatě bylo realistické - málokterý dopravní systém je výdělečný, bohužel v Simutransi si tohle člověk nemůže dovolit, není tam státní či obecní kasa, ze které by šly dotace.


TatarskáČotka#13@17.10.2015 11:03:38 >>Je to skvělá hra ale štvou mně návěstidla. Škoda že to není ty návěstidla jak v reálu. Když jsem dal jenom jedno předvěstí tak vlak nemohl projet z druhé strany.


TatarskáČotka#14@18.10.2015 12:25:27 >>Nemohl by mi někdo poradit? Mám v Simutrans problém s Kamenolomem a to takový že mám u něj navedené naklaďáky a u Kamenolomu i nakládácí rampu ale auta ne a ne se naplnit a zkoušel jsem navézt elektriku i obyvatele a vlak a pořád nic. Zajímámě kde jsem udělal chybu. Díky


Martan1484#264@19.10.2015 15:09:02 >>Ideálně kdybys mohl poslat save :-)
nebo sehnat k zapůjčení křišťálovou kouli s manuálem.


TatarskáČotka#15@24.10.2015 13:12:24 >>Save jsem si uložil až jak už jsem se na to vykašlal a zrušil to ,ale je to divné ,protože jsem mněl na přepravu i lodě ,takže jsem to mněl takhle : Naklaďáky přepraví kámen k přístavu , loď předá kámen vlaku a vlak to odveze ale ty naklaďáky nefakčily na naplnění.


TatarskáČotka#16@25.10.2015 9:07:47 >>Martane ale ted mám velký problém na lokálce.
Přídám i Screeny.


TatarskáČotka#17@25.10.2015 9:18:33 >>Tady jsou ty screeny.


Je mi to divný jelikož jsem jim nastavil stejné nástupiště ale myslel jsem že když dám výběr koleje tak nepojede na obsazenou ale na volnou.


Martan1484#265@29.10.2015 13:36:15 >>Nemůže být problém v tom, že se každé to nástupiště jmenuje jinak? Aspoň podle obrázků to tak vypadá.


TatarskáČotka#18@01.11.2015 16:09:38 >>V tom to není ,protože se celá stanice jmenuje Tušovice-Radnice a ještě jsem i zvýšil dosah aby to byla celá stanice. Jako zkoušel jsem i udělat jednosměrný nástupiště ale někdy ten vlak jel právě tam kde bylo jednosměrná strana návěstidla.


TatarskáČotka#19@01.11.2015 16:12:18 >>Marťane a jestli sis všiml tak mám na obou stranách Vjezdové návěstidlu s výběrem koleje ale nevím jestli v tom není problém a ještě k tomu mám i u těch dvou vlaků v JŘ stejné nástupiště zadáno a nevím jestli v tom není problém že to návěstidlo ten vlak pošle tam a ne na volnou kolej.


Martin749#152@03.11.2015 22:01:39 >>Jestli máš v předchozí stanici také dlouhé návěstidlo, tak je probmlém v něm. Dlouhé návěstidlo kryje dva úseky a "přebíjí" ostatní v nich umístěná návěstidla. Tedy to návěstidlo pro volbu koleje se díky tomu chová jako obyčejné. Já na jednokolejkách používám vyhýbny s návěstidlem pro volbu koleje na odjezdu a ve stanicích obyčejná.
To samé se stane když proti sobě postavíš dvě návěstidla pro volbu koleje - vzájemně se vyruší a budou se chovat jako obyčejná. Navíc návěstidlo pro volbu koleje nepustí vlak na kratší nástupiště.


TatarskáČotka#20@06.11.2015 17:20:45 >>Taky možnost ,já to i řešil tím že jsem udělal jednosměrné nástupiště ,ale občas se mi vlak zabloudil do protivky.


Martin749#153@07.11.2015 16:01:03 >>Aby jsi zjistil kde je problém, zmáčkni b. Ukážou se ti postavená cesta pro vlak. Hodně to pak napoví kde je problém, jelikož pak uvidíš které návěstidlo ti to tam takhle posílá.


(Příspěvek byl editován uživatelem martin749.)


Sim#3340@11.11.2015 16:56:27 >>Ohledne navestidel ... ono zalezi na konkretni verzi hry, v prubehu vyvoje se chovani navestidel nekolikrat menilo. V podstate ale muzou nastat s navestidly dva zakladni problemy:
- prvni z nich popisuje Martin749 v prispevku #152 ... jde o to, ze neni vhodna kombinace dlouheho navestidla a navestidla volne koleje, protoze se navzajem prebijeji. Zjednodusene receno, vlak prijede k navestidlu, "podiva" se kam muze jet, zjisti ze ma volno, ale protoze cil je az za dalsim navestidlem, nezablokuje (vyznaceno cervene po stisknuti "b" ve hre) si cely usek cesty. A jiny vlak mu tam mezitim muze vjet.
- druhy problem je v poslednich verzich k videni hodne zridka, ale presto je mozny. Pokud je pri ukladani hry vlak v nejakem useku, kam se dostal na zaklade dlouheho navestidla nebo vyberu koleje, pri loadu hry chvilku trva, nez se soupravy vzpamatuji a najdou si spravnou cestu. A obcas ji taky nenajdou, v pripade, ze okolo nich je nejaka jina souprava, ktera se "vzpamatuje" driv a do "volneho" useku vjede.

Celkove se snazim dodrzovat par pravidel, jejichz dodrzovani plynulemu provozu bez zaseku hodne pomaha:
- nejlepsi navestidlo je zadne navestidlo :-D ... s modelovanim skutecny zeleznice to sice moc spolecnyho nema, ale furt lepsi, nez dokola resit zasekly vlaky. V podstate provoz na jednokolejce se zpravidla obejde zcela bez navestidel, pripadne jen se zakladnimi a dlouhymi. Pokud slouzi nejaka stanice jako vyhybna, je vhodne, aby kazdy smer pouzival vzdy svoji kolej. Pro vlaky, ktere zde nemaji zastavovat, to lze resit jednosmernym navestidlem za nastupistem pred zhlavim ve smeru jizdy. Zastavujici vlak prijede k nastupisti, pripadne pak popojede k navestidlu. Projizdejici jede rovnou k navestidlu a v pripade volna nezastavuje.
- navesti volby koleje pouzivat jen tam, kde je to nutne. A to, pokud mozno, jen na omezeny pocet koleji, pricemz ostatni se vyblokuji zakazem volby koleje. Zaroven se vyblokuji i vsechny vyjezdy z oblasti za navestidlem, aby se zde nezasekavaly vlaky, ktere v teto stanici nemaji stavet.
- navestidlo dlouhe koleje pouzivat jen v potrebnych usecich na jednokolejce, tedy v situaci, kdy mezi dvema vyhybnami je nekolik zastavek na sire trati, kde by mohly protijedouci vlaky zustat viset proti sobe. V soucasne verzi to funguje tak, ze u navestidla dlouhe koleje se vlak podiva za nejblizsi bezne navestidlo (a v pripade, ze do cile cesty zadne neni, podiva se do toho cile) a v pripade, ze je az za nim volno, pusti vlak na trat. Aktualni blokovani useku trate je ale jen k nejblizsi zastavce, takze jiny vlak tam z jineho smeru muze klidne vjet => aby to fungovalo, musi to byt z obou (pripadne ze vsech) stran blokovano stejne.


TatarskáČotka#21@12.11.2015 17:17:00 >>Taky jsem to nakonec vyřešil tím jednosměrnou stranou návěstidla ,ale někdy se stalo že vlak jel tam kde je jednosměrňák. Ale díky za rady.


Honza7887#1437@26.12.2015 17:32:12 >>


Sim#3367@20.1.2016 16:26:10 >>Honza > ::ok:: Koukam, ze nejsem jedinej, koho to napadlo ... jen jsem se tak nejak nedokopal ani k zapnuti pocitace, natoz k malovani ve hre ::uhoh::


Tomas22222#0@05.9.2017 15:49:51 >>Dobrej, já vím že je to tu mrtvé, ale kde mám sehnat tatru T3 a pack s karosama???


Honza7887#3392@07.10.2017 14:23:05 >>Pack s karosama jsem našel ke stažení zde. S T3 moc neporadím, ale zkus to projít tady (bohužel většina odkazů na stažení už je nefunkčních ::sad:: ) nebo stáhni rovnou pak128 cz.


Uhlik#0@20.10.2017 21:03:37 >>Tady jsou:
Tatra T3
Karosy


Zanechat zprávu

 ^ Nahoru

Témata Úvod